نی نی نازمون

شیطنت های جدید پارسا خان......

1391/6/19 11:16
نویسنده : قوقی
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان   سلام گل پسرم   سلام قند عسلم   اومدم چند تا از شیرین کاریهای جدیدتو بگم.............

 

اول اینکه خیلی سحر خیز شدی و میترسی یه وقتی خروسها خواب بمونن تو زودتر از اونها ساعت 4 بیدار میشی.هههههههههه خیلی سعی میکنم جلوی خودمو بگیرم تا بر ندارمت ولی تا صدای اقوم هوووومت رو میشنوم دلم برات ضعف میره وهمه خستگیهام از تنم میره و با یه خنده خوشگلی که تحویلم میدی جون تازه میگیرم و با بابایی بیچاره که تازه از سر کار اومده شروع میکنیم به بازی کردن با تو وروجک خوشگل.زبانماچولی یه ذره بعدش میبینم که بابایی بیهوش شده خمیازهخمیازهخمیازه و من موندم و یه نی نی کوچولوی ناز سرحال که حالا حالاها خیال خوابیدن نداره.نیشخند

بعدش علاقه خاصی به تلویزیون پیدا کردی و تا میخوام پوشکتو عوض کنم همش سرتو میچرخونی تا تلویزیون ببینی ........... اینو هم بگم که دیگه عوض کردن پوشکت هم واسه خودش برنامه ای شده همش در حال کشتی گرفتن با مامانی هستی یا غلت میزنی نمیزاری یا اینکه پاهاتو میگیری بالا نمیزاری عوضت کنم.کلافه

مامانی از وقتی میبینم که تلویزیونو دوست داری کلی برات کارتون میذارم نگاه کنی تو هم با علاقه خاصی شروع میکنی به تماشا....... قربون اون چشمهای ناز خوشگلت بشم من.

تا میخوایم بریم بیرون همش در حال کلنجار رفتن با شال و روسری منی همش میکشی و دوست داری همه چی رو تست کنی از دستهای خودت گرفته تا پتو و ملافه و اسباب بازیهات همشو میبری دهنت.قهقههقهقهه

و اینکه تازگیها یاد گرفتی ما رو بترسونی وقتی از خواب بیدار میشی اولش هووووووووو میکنی مثلا  ما رو میترسونی بعدش از اون لبخندهای خوشگلت تحویلمون میدی  .

 

 

 

 

 

همههههههههه تنهاییهام با تو پر شده پسر گلم خیلی دوستت دارم و روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که فرشته ای مثل تو نصیبم شده.بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)